VG A
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Julefrokosten!

2 deltagere

Go down

Julefrokosten! Empty Julefrokosten!

Indlæg  Kristian Lør Sep 01, 2007 11:54 pm

Det her er den officielle julefrokost-tråd! santa

Alt hvad der omhandler den glade julefest skal altså diskuteres her.


Indtil videre ved vi det følgende om dette års julefrokost:

- Festen falder på d. 1 december 2007.
- Det bliver holdt hos Mette på Gammelbymøllevej 1 i Læborg/Gammelby.

..og ja, det var faktisk det eneste Smile Der har også været noget snak om at maden skal bestilles udefra i år, pga. at der ellers vil opstå kaos, fejl i menuen og jeg ved ikke hvad. Nogle er allerede enig med Janken og hendes forslag. Men altså, hvis I har noget at tilføje er det altså her det foregår.

//Kristian.
Kristian
Kristian
Admin

Antal indlæg : 3
Age : 35
Location : Brørup
Registration date : 31/08/07

https://vejengyma.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Julefrokosten! Empty God aften - og gode minder

Indlæg  Randi Søn Dec 02, 2007 10:40 pm

Hej alle sammen..
1000 tak for en rigtig god aften i lørdags.. - det var vildt dejligt at møde alle sammen igen og høre hvordan det går...
Jeg tog en del billeder, som jeg har lagt ind på facebook.com, så alle der vil have dem, kan finde dem der..

- til dem der evt. ikke kender Facebook, så opret en profil, det er super godt.. - både til billeder og til at finde folk, og blive opdateret...
Man opretter en profil med sin email-adresse, hvilket vil sige at I kan finde mig som ini_pin@hotmail.com - og det er så der alle billederne ligger... Tag og kig forbi og tjek det ud Smile

Nu tager jeg jo til Peru til marts, og fik flere gange at vide - nu må du lige skrive inden du rejser - og fortælle og sådan.. - men i kan altid lige kigge ind på www.fotolog.com/randi_88 - der er der lidt af hvert om mig i hvert fald.. hvis i er interesserede...
- Jeg vil i hvert fald rigtig gerne høre og holdes opdateret fra alle jer...

I må alle sammen have det godt.. og Håber vi ses inden der går aaalt for lang tid...

Mange hilsner fra Randi..
Randi
Randi

Antal indlæg : 4
Age : 36
Location : Vejen
Registration date : 07/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum